pühapäev, 26. september 2010

Kudujate välimääraja

Kes siis mina olen?
Konkreetselt ei ole nagu ükski, sest igas ühes on midagi sellist mida ma ei ole või olen :)
Hobikudujast olen siis...vardaid ikka jagub kodus küllaga, lõngasid ja mustreid on ka juba hulgim kogunenud :) Pool kappi juba nende päraslt :) Oma perele olen küll kudunud ja mõni kingiks ka aga külla minnes ei ole veel vardaid kaasa tassinud.
Kuduhoolikust olen siis...poolikuid töid on ikka päris mitu. Mustri kogu on küll suur, pole enam varsti neid kuhugi panna ja kogu aeg tuleb aina juurde ka :) Kui mingit ilusat lõnga näen siis ma pean selle küll kohe ära ostma. Pere mul küll ala toidetud ei ole, kõik saavad ilusti õhtul söödetud :) Vahest küll pesu hunnik kasvab aga no lihtsalt mul ei ole korraga mitu masina täit pesu kuhugi pärast kuivama ju panna.

Ma siis seega hobikuduja ja kuduhooliku vahepeal kuskil :)


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...